De Opening

Standaard

Als jij bij mij
Dan mag ik bij jou
En als ik bij jou
Dan mag jij bij mij
Als ik me half open voor jou
Dan geef jij jouw helft aan mij
Dan zijn we samen heel
Als ik mij helemaal open voor jou
Dan geef je zoveel meer
dan de helft meer

Mijn liefde als vloeibaar goud
Verspreid zich door jouw handen
In onze harten, in onze lendenen
Tot er niets meer is dan zachte aanraking
De stilte alleen verbroken door adem
en zacht uitgesproken woorden van verlangen en schoonheid

Zeg maar niets, voel me
Fluister zacht, en beroer me
met je handen, met je zachtheid én je hardheid
tot er niets anders meer is dan wij, helemaal één
ineengeklonken tot er vloeibaar goud naar buiten komt
bij jou, en bij mij, zodat het zich vermengd tot een liefdevolle stroom

Thuiskomen bij elkaar
Soms met open hart
Soms met open buik
Soms met alles open…
Jij bij mij, en ik bij jou

Tot in de eeuwigheid

Karin – Juni 2017

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie